5 מגמות שיווק שותפים מובילות שכדאי לצפות בהן בשנת 2023

מגמות שיווק שותפים מובילות לצפייה ב-2023

שיווק שותפים קיים כבר זמן מה, אבל זו עדיין אחת הדרכים היעילות ביותר להרוויח כסף באינטרנט. כשאנחנו לקראת 2023, ברור שהתעשייה מתפתחת במהירות, עם מגמות חדשות שצצות כל הזמן. מהעלייה של שיווק משפיענים ועד לחשיבות ההולכת וגוברת של אופטימיזציה למובייל, יש הרבה פיתוחים שכדאי לפקוח עליהם עין. כקופירייטר ומומחה לשיווק דיגיטלי, אני תמיד מחפש אחר הטרנדים והאסטרטגיות העדכניות ביותר שיכולות לעזור ללקוחות שלי להצליח. במאמר זה אשתף את 5 הטרנדים המובילים שלי לשיווק שותפים לשנת 2023, כדי שתוכלו להקדים את העקומה ולהפיק את המרב מהתעשייה הרווחית הזו. בין אם אתה משווק שותפים מנוסה או רק בתחילת הדרך, לטרנדים האלה בטוח תהיה השפעה גדולה על העסק שלך בשנה הקרובה. אז בואו נצלול פנימה ונחקור מה עומד באופק עבור שיווק שותפים ב-2023.

מגמה 1: שיווק משפיעים ושותפויות שותפים

שיווק משפיענים היא מילת באז בשיווק דיגיטלי כבר זמן מה, והיא לא תיעלם בקרוב. ככל שהמדיה החברתית ממשיכה לשלוט בחיינו המקוונים, המשפיעים נעשים יותר ויותר חזקים בעיצוב התנהגות צרכנים. כאן נכנס לתמונה שיווק שותפים. על ידי שיתוף פעולה עם משפיענים, עסקים יכולים למנף את טווח ההגעה ואת האמינות שלהם כדי לקדם את המוצרים והשירותים שלהם. ועם עלייתם של גורמים מיקרו-משפיעים, אפילו עסקים קטנים יכולים להתחבר למגמה הזו.

אבל זה לא רק על מציאת המשפיען הנכון. ככל שהשוק הופך רווי יותר, חשוב ליצור שותפויות אותנטיות שמוסיפות ערך לשני הצדדים. זה אומר לעשות את המחקר שלך ולמצוא משפיענים שמתאימים למותג ולקהל היעד שלך. זה גם אומר להיות שקוף לגבי השותפות ולהבטיח שהמשפיע חושף את השתייכותו למותג שלך.

מגמה 2: עלייתם של שותפי מיקרו נישה

ככל שתעשיית שיווק השותפים ממשיכה לצמוח, אנו רואים יותר ויותר שותפים נישה צצים. אלו שותפים שמתמקדים בנישה או תת-נישה ספציפית, כמו מוצרי יופי טבעוניים או אופנה ידידותית לסביבה. על ידי מיקוד לקהל מסוים, השותפים הללו יכולים ליצור תוכן מותאם אישית יותר ולבנות קשרים עמוקים יותר עם העוקבים שלהם.

שותפים מיקרו-נישתיים לוקחים את המגמה הזו עוד יותר רחוק. אלו שותפים שמתמקדים בנישה צרה עוד יותר, עם קהל מאוד ספציפי. לדוגמה, שותף מיקרו-נישתי עשוי להתמקד בחטיפים ללא גלוטן עבור רצי מרתון. בעוד שהקהל עשוי להיות קטן, המעורבות ושיעורי ההמרה יכולים להיות גבוהים בהרבה. ככל שהתחרות בתחום שיווק השותפים גוברת, שותפים מיקרו-נישתיים הם דרך חכמה להתבלט ולבנות קהל נאמן.

מגמה 3: שימוש מוגבר בבינה מלאכותית ולמידת מכונה בשיווק שותפים

בינה מלאכותית ולמידת מכונה כבר משנים את נוף השיווק הדיגיטלי, ושיווק שותפים אינו יוצא דופן. עם היכולת לנתח כמויות עצומות של נתונים ולבצע תחזיות על סמך הנתונים הללו, AI ולמידת מכונה יכולים לעזור למשווקים שותפים לייעל את מסעות הפרסום שלהם ולשפר את החזר ה-ROI שלהם.

תחום אחד שבו AI שימושי במיוחד הוא בניתוח חזוי. על ידי ניתוח נתונים ממסעות פרסום קודמים, AI יכול לחזות אילו מוצרים צפויים להמרה עבור קהל מסוים. זה עוזר לשותפים לקבל החלטות מושכלות יותר לגבי המוצרים לקדם, ויכול להוביל לאחוזי המרה גבוהים יותר.

תחום נוסף שבו AI עושה השפעה גדולה הוא במיקוד מודעות. על ידי ניתוח נתוני משתמשים והתנהגות, AI יכול למקד מודעות ביעילות רבה יותר, מה שמוביל לשיעורי קליקים והמרות גבוהים יותר. ככל שה-AI ולמידת מכונה ממשיכות להתפתח, אנו יכולים לצפות לראות שימושים חדשניים עוד יותר בשיווק שותפים.

האם בינה מלאכותית משתלטת על שיווק שותפים? (ChatGPT)

מגמה 4: החשיבות של אופטימיזציה למובייל לשיווק שותפים

מכשירים ניידים הפכו לחלק בלתי נפרד מחיי היומיום שלנו, והמגמה הזו רק הולכת להימשך. למעשה, השימוש באינטרנט סלולרי עלה כעת על השימוש במחשב שולחני. המשמעות היא שאם מסעות הפרסום שלך לשיווק שותפים אינם מותאמים לנייד, אתה מפסיד קהל פוטנציאלי עצום.

אופטימיזציה לנייד כוללת יותר מסתם עיצוב רספונסיבי. המשמעות היא יצירת תוכן שמותאם במיוחד למשתמשים ניידים, עם פסקאות קצרות יותר, גופנים גדולים יותר וניווט פשוט יותר. זה גם אומר לבצע אופטימיזציה של האתר שלך למהירות, מכיוון שמשתמשים ניידים נוטים יותר לנטוש אתר שלוקח יותר מדי זמן לטעון אותו.

אבל זה לא קשור רק לחוויית המשתמש. גוגל משתמשת כעת באינדקס לנייד-ראשון, כלומר הגרסה הניידת של האתר שלך היא כעת הגרסה העיקרית שבה משתמשת גוגל כדי לקבוע דירוגים. זה הופך את האופטימיזציה לנייד לחיוני עבור SEO כמו גם לחוויית משתמש.

מגמה 5: הפופולריות הגוברת של תוכניות שותפים מבוססות מנויים

תוכניות שותפים מבוססות מנויים הופכות יותר ויותר פופולריות, ומסיבה טובה. תוכניות אלו מציעות עמלות חוזרות, כלומר שותפים יכולים להרוויח כסף לאורך זמן עבור הפניה בודדת. זה הופך אותם לאטרקטיביים במיוחד עבור שותפים שרוצים לבנות זרם הכנסה פסיבי קבוע.

אבל לא רק העמלות החוזרות הופכות את תוכניות השותפים המבוססות על מנויים למושכות. תוכניות אלו מציעות לעתים קרובות שיעורי עמלות גבוהים יותר מאשר תוכניות שותפים מסורתיות, מכיוון שערך חייו של לקוח גבוה יותר. ומכיוון שלמנויים יש סיכוי גבוה יותר להיות לקוחות נאמנים, תוכניות אלה יכולות גם להוביל שיעורי המרה גבוהים יותר.

כמה דוגמאות לתוכניות שותפים פופולריות מבוססות מנויים כוללות Amazon Prime, Audible ו-Dropbox. אם אתה מחפש לבנות זרם הכנסה בר קיימא כמשווק שותפים, בהחלט כדאי לשקול תוכניות מבוססות מנויים.

כיצד להקדים את מגמות שיווק שותפים

כמו בכל תעשייה, להישאר לפני מגמות שיווק שותפים דורש שילוב של מחקר, ניסויים ונכונות להסתגל. הנה כמה טיפים שיעזרו לך להתעדכן בהתפתחויות האחרונות:

1. עקוב אחר בלוגים ופרסומים בתעשייה כדי להישאר מעודכן בחדשות ובטרנדים האחרונים. 2. השתתף בכנסים ואירועים כדי ליצור קשר עם משווקי שותפים אחרים וללמוד ממומחים בתעשייה. 3. נסה עם אסטרטגיות וטכנולוגיות חדשות כדי לראות מה עובד הכי טוב עבור הקהל והנישה שלך. 4. עקוב אחר המתחרים שלך כדי לראות מה הם עושים וכיצד אתה יכול לבדל את עצמך. 5. היו מוכנים להסתגל ולעשות ציר כפי שהתעשייה מתפתחת.

תיאורי מקרה של קמפיינים מוצלחים של שיווק שותפים

כדי לתת לך מושג טוב יותר על האופן שבו מגמות אלו מתרחשות בעולם האמיתי, הבה נסתכל על מספר מקרים של מסעות פרסום מוצלחים של שיווק שותפים:

1. מועדון גילוח דולר: שירות המבוסס על מנוי זה הפך לשם דבר, בין היתר הודות לתוכנית השותפים שלו. על ידי הצעת עמלות גבוהות ומוצר ייחודי, Dollar Shave Club משך מספר רב של שותפים ובנה בסיס לקוחות נאמן.

2. מבריק: מותג היופי הזה מינף את הכוח של שיווק משפיענים כדי לבנות קהל מאוד מעורב. על ידי שיתוף פעולה עם מיקרו-משפיענים ויצירת תוכן אותנטי, גלוסייר הפכה לחביבת הכת בקרב נשים בני דור המילניום.

3. Bluehost: חברת אחסון אתרים זו השתמשה בבינה מלאכותית ולמידת מכונה כדי לייעל את תוכנית השותפים שלה. על ידי ניתוח נתונים וחיזוי של המוצרים שהסבירות הגבוהה ביותר להמיר, Bluehost הגדילה את שיעורי ההמרה שלה ובנתה רשת חזקה של שותפים.

כלים ומשאבים למשווקי שותפים

אם אתה מחפש לקחת את שיווק השותפים שלך לשלב הבא, יש הרבה כלים ומשאבים זמינים שיעזרו לך להצליח. הנה כמה שכדאי לבדוק:

1. פלטפורמות שיווק שותפים כמו ShareASale ו- Commission Junction יכולות לעזור לך למצוא ולהתחבר עם סוחרים בנישה שלך.

2. כלי אנליטיקס כמו Google Analytics ו-Kissmetrics יכולים לעזור לך לעקוב אחר הביצועים שלך ולבצע אופטימיזציה של מסעות הפרסום שלך.

3. כלי תזמון של מדיה חברתית כמו Hootsuite ו-Buffer יכולים לעזור לך לנהל את הנוכחות שלך במדיה החברתית ולתזמן תוכן מראש.

4. כלי SEO כמו SEMrush ו-Arefs יכולים לעזור לך לייעל את התוכן שלך ולשפר את הדירוג שלך במנועי החיפוש.

5. פלטפורמות מסחר אלקטרוני כמו Shopify ו- WooCommerce יכולות לעזור לך להקים חנות מקוונת משלך ולהתחיל למכור מוצרים ישירות.